Imprisoned inside me
Is a secret
Buried so deep
No one will see.
It’s a simple secret really.
It helps me through
The best and worse
Life can be.
My secret?
I think of you
And the rest is easy.

hit counter

2.7.11

看我的黑眼圈超黑的咯 干==
累死我啊每天真的爆肝了我要睡觉:(

被YS吵醒叫我去limteh就跟着去了

ROCK死了我们!

芝可爱咯!















KIT来了KIT来了KIT来了!!
哈哈哈哈哈哈整间店都是我们爆笑的声音真的是神经了!
明天继续勒。哈哈哈哈哈
可能太就没有讲话了所以我们根本就是神经的xD
累啊!我去做功课拜

No comments:

Post a Comment