Imprisoned inside me
Is a secret
Buried so deep
No one will see.
It’s a simple secret really.
It helps me through
The best and worse
Life can be.
My secret?
I think of you
And the rest is easy.

hit counter

24.7.11


为什么知道是坏的知道没结果我却那么想靠近
为什么听了那么那么多你使坏的事却一一的想办法用我无理的理由给掩盖 我疯了吧
我会被很疼很疼但不长久
你要我怎么抉择
说了多少次我不要当第三者你懂不懂大骗子!

No comments:

Post a Comment