Imprisoned inside me
Is a secret
Buried so deep
No one will see.
It’s a simple secret really.
It helps me through
The best and worse
Life can be.
My secret?
I think of you
And the rest is easy.

hit counter

6.3.11

今天做工拍照哈哈哈不错好玩
友谊长存okay== 大家都是朋友朋友:D
明天jackie来哦蛮好奇他是什么样子也
听bella说他很凶 :(
我害怕哭泣XD
好啦 :)










我真的忽然很感激
不管多累你总是存在
你说你答应过我所以就算怎么累都在只要我需要你 :')
很疼你也 真的
对不起今天闹脾气我只是要你再懂我多一点
隔天要5点起床的人凌晨12点1点你都在
只为了我 :(
我很感激感激感激
晚安亲爱的






















B. ❤

No comments:

Post a Comment