Imprisoned inside me
Is a secret
Buried so deep
No one will see.
It’s a simple secret really.
It helps me through
The best and worse
Life can be.
My secret?
I think of you
And the rest is easy.

hit counter

22.8.11

Bring me.

带我走到遥远的以后 ;(
这悲伤真的值得忍受, 谁叫你注定就是我的以后 *羞*
我还没习惯我们维持感情的方式, 谢谢你能够承受我的脾气总是能够安抚我的情绪<3
年龄的不同果然想法就是不一样, 我的一切都是幼稚没以后你的总是以后总是道理
7岁的差距不会太大 你就是很疼我 :)
只要彼此有着感情就不会分开  你是我以后又怎么会把你抛弃:3





你说总有一天你会紧紧抱着我 :')

No comments:

Post a Comment