Imprisoned inside me
Is a secret
Buried so deep
No one will see.
It’s a simple secret really.
It helps me through
The best and worse
Life can be.
My secret?
I think of you
And the rest is easy.

hit counter

13.8.11

★☆

昨天很开心很开心很开心❤
嘿  原因就别想知道了至少我需要保留一点我跟他的空间所以不要gepoh ≧▽≦
有时候真的很讨厌你转移话题  转移话题就是不想面对就是不想去做一件事  不是麽
你应该知道你的一句话一个表情一个字就连你的玩笑我都会当真都很在乎知道没❤
现在可真是气死我了  在那么重要的问题之下你居然转移话题真的很伤我心
真心希望你知道我在想些什么  当然你是真的了解我只是有时候脑筋转的慢了点哈!
很喜欢很喜欢你怎么办 ╯▽╰


我要嫁给你 ❤

No comments:

Post a Comment