Imprisoned inside me
Is a secret
Buried so deep
No one will see.
It’s a simple secret really.
It helps me through
The best and worse
Life can be.
My secret?
I think of you
And the rest is easy.

hit counter

23.11.10

Okayyyyy.

今天考试不错真的
我简单几句说完
虽然容易可是我的tatabahasa烂的可以
SPM完了我要创造我的未来
我一定可以!呵
因为最近笑声跟HO先生一样让勋嫌弃我呵又来
我觉得很奇怪为什么有些人可以当作SPM不是一回事
呃算了他的事
好累!
就这样了拜

No comments:

Post a Comment